Vores persondatapolitik

Persondatapolitik for Antenneforeningen Aarhus

Du skal generelt være opmærksom på, at du som internetbruger efterlader personlige oplysninger.

Antenneforeningen Aarhus er dataansvarlig og behandler personoplysninger i forbindelse med at eje og drive fællesantenneanlæg. Vi har derfor udarbejdet denne persondatapolitik, som beskriver hvordan vi behandler persondata.

2. Indsamling
Der sker følgende indsamling af data i forbindelse med dit besøg på Antenneforeningen Aarhus’ hjemmeside.

Tilmelding til Nyhedsbrev
Når du tilmelder dig Antenneforeningen Aarhus’ nyhedsbrev indsamler vi følgende oplysninger:
navn*, e-mail adresse*, adresse, postnummer, by og telefonnr.

Endvidere angives et eller flere interesseområder:
TV, Smart TV, Bredbånd, Telefoni, Mobiltelefoni
* er oplysninger vi som minimum vil have dig til at afgive

Håndtering og opbevaring af disse oplysninger sker i 3. parts udbyderprogrammet: MailChimp. Det er igennem MailChimp vi udsender nyhedsbrevene.

Henvendelse via e-mail til Antenneforeningen Aarhus
Vi indsamler de oplysninger, som du afgiver i forbindelse med din e-mail til Antennefor-eningen Aarhus. Dette er som minimum den e-mailadresse, hvorfra du sender din hen-vendelse.

E-mailen og evt. tilhørende oplysninger opbevares i max 3 mdr. efter sidste korrespondance.

Yderligere medlemsoplysninger
Andre medlemsoplysninger i forbindelse med dit medlemskab af Antenneforeningen Aarhus sker via Stofa A/S og dit abonnement.

Dette være sig oplysninger omkring medlemskab af Antenneforeningen Aarhus, TV-pakker, internet m.m.

Læs mere om, hvorledes Stofa behandler oplysningerne her
Læs mere om dit medlemskab her

3. Behandling af persondata
Formålet med vores behandling af dine personlige oplysninger er at kunne sende nyheder om dit medlemskab af Antenneforeningen Aarhus. Dette være sig ændringer i vilkår, nye programpakker eller når bestyrelsen har noget at fortælle.

Personlige oplysninger anvendes alene til at holde dig opdateret om Antenneforeningen Aarhus. Du har altid mulighed for at tilbagekalde dit samtykke, så du ikke længere modta-ger nyhedsbreve fra os.

Dine personlige oplysninger videregives ikke, medmindre du forinden har givet specifikt samtykke hertil.

4. Dine rettigheder
Som registreret har du ret til at bede om indsigt i de oplysninger, som behandles om dig, ligesom du har ret til at anmode om ajourføring eller sletning af dine oplysninger. Endelig har du også ret til at gøre indsigelse mod vores indsamling samt behandling af dine per-sonlige oplysninger.

Ønsker du at gøre brug af dine rettigheder i medfør af persondataforordningen (General Data Protection Regulation / GDPR), er du velkommen til at kontakte os.

5. Sikkerhed
Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med persondataforordningen og databeskyttelsesloven. Vi har desuden truffet passende tekniske og organisatoriske foran-staltninger med henblik på at beskytte dine oplysninger mod fx tab, manipulering eller uvedkommende adgang. Vi tilpasser løbende vores sikkerhedsforanstaltninger, så de op-fylder den løbende teknologiske udvikling.

6. Links til andre hjemmesider
Vi har links til andre hjemmesider på vores egen hjemmeside. Vi er ikke ansvarlig for disse hjemmesider og ej heller indhold eller persondatabehandling. Der henvises til de konkrete hjemmesiders persondatapolitikker.

7. Kontaktoplysninger
H. H. Seedorffs Stræde 3-5