SENESTE NYT - 31. JANUAR 2019

Skrevet torsdag d. 31. januar 2019

Gode nyheder…

• Vi ser ind i fremtidens antenneforening
  • Er du sikker på nettet?
  • Ekstrakanal i februar: Discovery Science
  • Godt nyt til alle med lille tv-pakke
  • Har du fået håndboldfeber? Vind billetter til Final 4 i Boxen

Vi ser ind i fremtidens antenneforening

Kort før jul inviterede vi vores medlemmer til at deltage i en række interviews om fremtidens antenneforeningen.

I en teknologisk verden, der er i konstant forandring, kan vi ikke kun se bagud, men vi skal med afsæt i vores værdier og fælleskab kigge ind i fremtidens muligheder, så vi også i de næste mange år skaber værdi for vores medlemmer.

Vi har haft et hold såkaldte innovationstalenter til at vende alle sten og stå for processen med interviews, indsamling af data samt udvikling af nye ideer.

Arbejdet har været fulgt tæt af bestyrelsen, der har deltaget i flere workshops, og vi nærmer os nu et foreløbigt højdepunkt, med de første konkrete tiltag, som skal være med til at forme fremtidens antenneforening.

Vi vil godt takke alle, der har bidraget indtil videre, og vi glæder os til at folde fremtidens antenneforening ud i de kommende måneder og år.

Pva. Antenneforeningen Aarhus
Jesper Pedersen, formand.

Er du sikker på nettet?

Med SafeSurf kan du og din familie trygt downloade billeder, shoppe på nettet og gå på netbank uden at bekymre jer om virus.

Kald det for et brugervenligt antivirus- og sikkerhedsprogram eller en dørmand på nettet. Det er op til dig. SafeSurf holder øje med trafikken på din computer og beskytter dig mod uønskede farer. Og det bliver opdateret automatisk, så din computer altid er beskyttet.

SafeSurf indeholder:
  • Antivirus
  • Firewall
  • Browser- og bankbeskyttelse
  • Phising beskyttelse
  • Ransomware beskyttelse
Ét SafeSurf abonnement gælder for op til 5 af hjemmets computere.

Du kan bestille SafeSurf, hvis du har bredbånd fra Stofa.

Ekstrakanal i februar:

Hele februar kan du glæde dig over kanalen Discovery Science, der sender prisvindende dokumentarer og serier for dig, som er nysgerrig efter at vide, hvordan verdenen fungerer. Her får du et unikt indblik i svimlende teorier om vores univers, fascinerende eksperimenter og viden om fremtidens teknologi.

Godt nyt til alle med lille tv-pakke

Nu har du Paramount Network i stedet for Comedy Central i den lille TV-pakke.
Paramount Network er kanalen for de store historier og karakterer og appellerer til alle, der elsker gode historier, ikoniske øjeblikke og masser af action.

Paramount Network erstatter Comedy Central, og kanalen overtager de bedste shows og serier fra Comedy Central – fx South Park og The Daily Show.

Morgentimerne på Paramount Network er reserveret til de mindste i familien, og fra kl. 05-09 vises de bedste børneprogrammer fra Nickelodeon, som er en meget populær børnekanal der ellers kun er at finde i den mellemste tv-pakke.

Se teaser for kanalen her:

Har du fået håndboldfeber?

Ovenpå håndboldherrernes VM-triumf kan vi bare ikke få nok.

Antenneforeningen Aarhus inviterer dig gratis til håndbold, når Århus Håndbold spiller ligakampe i Ceres Arena.

Vi har billetter til følgende kampe i den kommende tid:
  • Lørdag 2. februar: Århus Håndbold - Ribe Esbjerg
  • Onsdag 6. marts: Århus Håndbold - GOG
Du skal blot komme ned i butikken, H.H. Seedorffs Stræde 3-5, så kan du hente dine billetter.

Konkurrence – vind billetter til Boxen:

Og når du alligevel er i butikken, så kan du deltage i konkurrencen om billetter til årets næste store håndbold-oplevelse i Boxen i Herning.
I weekenden 16-17. marts bliver Boxen i Herning igen fyldt, når fire danske tophold mødes i årets Final 4.

Lørdag den 16. marts 2019 – semifinaler:
13.30 - Århus Håndbold vs Skanderborg Håndbold
16.00 - Aalborg Håndbold vs Bjerringbro-Silkeborg

Søndag den 17. marts 2019:
13.30 – Broncekamp
16.00 – Finale

Vi har sat 5x2 billetter (værdi pr. billet: kr. 800) på højkant. Foruden siddepladser begge dage (4 kampe) gælder billetterne også til Fantoget, der kører fra Aarhus til Herning t/r lørdag og søndag.

Du deltager i konkurrencen ved at udfylde en konkurrencekupon i butikken H. H. Seedorffs Stræde 3-5, 8000 Aarhus C