Vi har godt nyt

Skrevet lørdag d. 1. december 2018

Godt nyt

Gratis billetter til to ligahåndboldkampe…
Nyt Giganet – investering i fremtiden.
TV Aarhus – nye, spændende programmer. Når det passer dig…
En hastighedsguide hjælper dig til at vælge den optimale forbindelse…

Har du tænkt over, hvad vi gør for dig?

I en tid, hvor teknologi, tv- og medieudbud forandrer sig med en hastighed som kun de færreste kan følge, giver det ekstra god mening at stå sammen i en forening, der arbejder for de bedste løsninger, og som kan holde 'fingeren på pulsen' for sine medlemmer.

Antenneforeningen Aarhus har ikke kun en lang historie, hvor vi har arbejdet for bedre og billigere tv-udbud til vores medlemmer. Vi er i dag en moderne medlemsorganisation, der værner om vores medlemmers interesser. Når du er medlem af Antenneforeningen Aarhus, er du også en del af en stærk interesseorganisation, og vi bruger vores fælles stemme, så du får de bedste aftaler, når det gælder tv og internet.

Vi har en ambition om, løbende at fortælle mere om de fordele, du opnår som medlem, og de nye tiltag, vi sætter i søen. Vi vil gerne tættere på alle vores medlemmer. Ganske enkelt fordi, vi derved kan yde en endnu bedre medlemsservice. Lad os endelig høre fra dig, hvis du har kommentarer, spørgsmål eller andet til din medlemsforening.

Pva. Antenneforeningen Aarhus
Jesper Pedersen, formand.

Kom gratis til ligahåndbold i Ceres Arena

Når du er medlem af Antenneforeningen Aarhus, kan du hente gratis billetter til Århus Håndbolds hjemmekampe i Ceres Park Arena.

I den kommende tid venter der to spændende opgør:
  • Lørdag 1. december kommer Lemvig Thyborøn på besøg
  • Onsdag 5. december kommer KIF Kolding på besøg.
Du møder blot op i Medlemsbutikken i H.H. Seedorfs Stræde, så får du det antal billetter, du skal bruge.

> Læs seneste nyt om byens liga-herrer her.

Giganet – investering i fremtiden

Gennem de seneste år har Antenneforeningen i samarbejde med STOFA fremtidssikret det eksisterende fibernet, så vi kan sikre dig et stabilt net – også selv om du kobler et stort antal enheder til nettet. Derudover kan vi tilbyde dig bredbåndshastigheder på 1000 Mbit/s – det man kalder 1 gigabit. De første medlemmer kan få Giganet i 2019, og fordelene er mange:
  • Fremtidssikret bredbånd (skalerbart)
  • Høje upload- og downloadhastigheder (stor kapacitet til hele familien)
  • Flere skarpe tv-kanaler (klar til 4K-billedkvalitet)
  • Stabilt og robust netværk (vi kan fejlsøge 'før' fejlen opstår)
Kontakt medlemsbutikken, hvis du vil høre mere om Giganettet.

Er du til kunst, kultur, sport, nyheder, tech, lokalt, musik, street, ro, fordybelse…?

TV Aarhus leverer det hele. Med fokus på dit lokalområde. Hver uge lægger kanalen en ny programserie ud, som du frit kan se, når det passer dig, og i arkivet finder du hundredevis af interessante programmer. Vidste du, at TV Aarhus også sender live på nettet med lokale nyheder hver anden time?

Ta' en smagsprøve her:
> TV Aarhus LIVE
> TV Aarhus programmer on demand

Har du i dag Stofa TV, så har du også TV Aarhus i din tv-pakke.

Hvilken hastighed har du brug for?

Stofa har lavet en enkel guide – så du nemt og hurtigt kan se, hvilken bredbåndshastighed der passer til din husstand.

Gå til bredbåndsguiden her.