PRODUKTÆNDRINGER I 2019

Skrevet søndag d. 25. november 2018

Ændringer i Kanalpakker og priser i 2019

Fra 1. januar 2019 bliver der fortaget følgende ændringer i alle tre tv-pakker.

Priser gældende fra 1. januar 2019

Pakke 1: 225,- kr. (en stigning på 26,- kr. pr. mdr.)
Pakke 2: 425,- kr. (en stigning på 14,- kr. pr. mdr.)
Pakke 3: 579,- kr. (en stigning på 30,- kr. pr. mdr.)

På vegne af foreningens medlemmer har vi arbejdet på at sikre et acceptabelt prisniveau for tv-pakkerne - til trods for de udefra kommende stigninger, som vi ikke er herre over; herunder 12 % stigning i CopyDan-afgifter.

ATTRAKTIVE MEDLEMSFORDELE
I alle tv-pakker er der som medlem flere attraktive muligheder til rådighed. Enten på tv-apparater med Stofa SmartTV boksen tilkoblet eller via WebTV.
Endvidere har alle tv-pakker tilgang til WebTV.

Ændringer i tv-kanaler og pakker

For medlemmer med tv-pakke 1

• Kanal 4 og Paramount Network bliver tilgængelig i lille tv-pakke
  • Paramount Network arkiv og My MTV Music.
  • Får funktionerne: StartForfra, Pause og StartForfra+ (7 dages arkiv)

For medlemmer med tv-pakke 2

• Paramount Network arkiv, TNT Play arkiv, Disney Extra arkiv samt My MTV Music.
  • NT-kanalen lukker og bliver til arkivtjenesten TNT-play,

For medlemmer med tv-pakke 3

• Får Nick Jr. og Disney Junior, Paramount Network arkiv, TNT Play arkiv, Disney Xtra arkiv, MTV arkiv, Nick + arkiv, National Geographic + arkiv samt My MTV Music.
  • Derudover får vores kunder med stor tv-pakke, som det helt store, adgang til TV2 Play (basispakken med reklamer).

Kort om TV-kanaler

Disney Junior
TV-kanalen for børn mellem 2 og 7 år, som kombinerer Disneys historier, figurer, musik og magiske fortællinger med læring. Programmerne er alle med dansk tale.

Nick Jr

TV-kanalen for de mindste børn mellem 2 og 6 år. Kanalen viser sjove og lærerige tegnefilm, der er tilpasset de yngste og opfordrer til leg og læring. Tegnefilmene er altid på dansk

My MTV Music
My MTV Music er en ny musikvideotjeneste, hvor du - baseret på dit humør, et tema eller genre - kan lave din helt egen musikvideokanal med op til 5 kanaler af gangen. Ud over din egen musikvideokanal får du 5 faste musikkanaler, der udskiftes løbende ud fra årstid eller begivenheder. My MTV Music er baseret på dansk musiksmag med masser af danske musikvideoer. My MTV Music er tilgængelig på alle devices.

Disney Xtra
Disney Xtra er en arkiv-tjeneste med alt det bedste fra Disney, bl.a. Mickeys Klubhus, Pyjamas Heltene og Duck Tales.

Nick +
Nick + er en arkiv-tjeneste med alt det bedste fra Viacom, bl.a. Svampebob Firkant, Dora the Explorer og Paw Patrol.

National Geographic +
National Geographic+ er en arkiv-tjeneste med de bedste dokumentarer fra National Geographic Channel, bl.a. Genius, Mars og Story of Us fortalt af Morgan Freeman.

TNT Play
TNT byder på det bedste indenfor drama og inviterer på en spændende og tilfredsstillende rejse med action, krimi og komedie. TNT Play indeholder mere end 300 episoder og hele sæsoner af alt det bedste fra TNT.