Gode nyheder og glædelig jul

Skrevet mandag d. 17. december 2018

Gode nyheder…
17. december 2018

• Julegave til hele familien: Uptown Christmas
  • Fremtidens Antenneforening – hjælp os og få et gavekort.
  • Fiskejulekalenderen – et hit på TV-Aarhus
  • Tjek de nye kanalpakker
  • Har du tvivlsomme WiFi-forbindelser? Ny app hjælper dig.

Glædelig jul

Om få dage kimer juleklokkerne, og de fleste kan se frem til hyggelige dage sammen med familien.

Traditionen tro byder julen også på hyggelige stunder omkring gode film-klassikere, vi ser igen og igen. Julen er også tv-tid.

Efter jul kommer nytår, og vi ser denne gang frem til et særligt spændende nytår i Antenneforeningen Aarhus. Vi har igangsat en proces, hvor vi arbejder med 'fremtidens antenneforening'. I en tid, hvor mediebilledet og teknologierne er under konstante forandringer, er vi også nødt til at udvikle os som forening – så vi fortsat kan skabe værdi for vores medlemmer. Det er vores nytårsforsæt at gøre din antenneforening til den bedste af slagsen. Og du kan hjælpe os ved at deltage i et interview. Det kan du også læse mere om her i nyhedsbrevet.

Pva. Antenneforeningen Aarhus ønsker jeg alle medlemmer
en glædelig jul og godt nytår.

Jesper Pedersen, formand.

Ekstrakanal til dig i julen

Kom i 100% julestemning med Uptown Christmas. TV-kanalen, der sender musikvideoer 24/7 med den populæreste julemusik. Kanalen er fra os til alle Antenneforening Aarhus' medlemmer. Du finder ekstrakanalen i alle Stofa-pakker.
Og allerede til januar kan du igen glæde alle unge i husstanden, når vi får Disney Junior som ny ekstrakanal.

Hjælp os og få et gavekort på 300 kr.

Vi har igangsat projekt ”Fremtidens antenneforening”, som skal sikre at vi kan levere tidssvarende produkter og services til vores medlemmer i fremtiden. Derfor har vi brug for DIN hjælp. Vi vil gerne tale med følgende personer:
  1. Bestyrelsesmedlemmer fra boligafdelinger
  2. Studerende, børnefamilier og seniorer fra enkelte husstande.
(vi vil også gerne tale med personer eller boligafdelinger, der ikke i øjeblikket er medlem af foreningen).

Interviewet vil tage ca. halvanden time og skal helst finde sted enten onsdag, 2. januar 2019 mellem 12-16 eller tirsdag, 3. januar 2019 mellem 08-16.

Vi ved, at du har travlt og vi kommer derfor naturligvis gerne til dig, hvis det passer dig bedst. Som tak for din deltagelse får du et gavekort med en værdi af 300 kr.

Vi håber, du har lyst til at medvirke.

> Læs mere og tilmeld dig interview her.

Julekalenderen er gået i fisk

Hvis du ikke allerede følger TV Aarhus' fiskejulekalender, så kan du nå det endnu. I en herlig serie med 24 korte kalenderprogrammer fortæller Jakob Clausen fra Clausens Fiskehandel om havets guld.

Du kan se Fiskejulekalenderen her.
Husk - du kan også se TV Aarhus live her

Glædelig jule-tv.

ps. Har du i dag Stofa TV, så har du også TV Aarhus i din tv-pakke.

Vær obs. på kanalomlægning 15. januar

Hvis du ikke benytter Stofa-boksen, kan det være nødvendigt at foretage en ny kanalsøgning, når Stofa foretager kanalomlægning tirsdag, 15. januar
(bruger du Stofa-boksen, sker omlægningen automatisk).

> Du finder Stofas guide til kanalsøgning på forskellige tv-mærker her.

Nye tv-pakker fra januar

Antenneforeningen Aarhus har arbejdet hårdt på at sikre nye fordele
og et stærkt kanal-miks.

> Du kan se de nye pakker og priser, der gælder pr. 1. januar 2019 her.

Har du tvivlsomme (WiFi-)forbindelser?

Der er pres på internettet i de fleste hjem. Særligt det trådløse (WiFi). Som en hjælp til alle, der gerne vil optimere deres WiFi, introducerer Stofa nu en ny app, som du kan hente til din telefon (i App Store eller Google Play).

Den nye app hedder – Wifiscanneren – og med den kan du gå rundt i din bolig og få et præcist billede af, hvor dine WiFi-forbindelser er gode og mindre gode. Wifiscanneren giver dig samtidig gode råd til, hvordan du kan gøre forbindelserne bedre.

Wifiscanneren er gratis, og du kan hente den i dag. God fornøjelse.

Husk, du er altid velkommen i vores medlemsbutik:

Antenneforeningen
Aarhus