Hjælp os med at skabe Fremtidens Antenneforening

DELTAG I INTERVIEW OM FREMTIDENS ANTENNEFORENING

Vi vil gerne kvittere for din deltagelse med et gavekort til en værdi af 300 kr., som en tak for din hjælp.

Hvis du ønsker at deltage i et interview, vil vi bede dig om at udfylde et af nedenstående links, hvorefter vi vil kontakte dig for nærmere aftale.

Fremtid

BAGGRUND:

Vi har igangsat projekt ”Fremtidens antenneforening”, som skal være med til at forme fremtidige udviklingsprojekter for Antenneforeningen Aarhus, samt sikre at vi kan levere tidssvarende produkter og services til foreningens medlemmer og husstande.

Målet er at kortlægge husstandenes interesse i en antenneforening, og hvilke services og produkter foreningen skal tilbyde i fremtiden. Det vil vi gøre sammen med forretningstalenter fra LEAD THE TALENT

I denne forbindelse er vi i færd med at lave en undersøgelse der vil afdække hvilke udfordringer man møder i dagligdagen, som en Antenneforening vil kunne være behjælpelige med, herunder hvilke behov husstande har ift. tv, internet og mobiltelefoni. Vi ønsker ligeledes at forstå boligafdelingernes behov indenfor ovenstående områder, og hvordan I samarbejder med Antenneforeningen Aarhus.

VI VIL GERNE LAVE INTERVIEWS MED BESTYRELSESMEDLEMMER OG HUSTANDE

Vi søger personer, som kunne være interesserede i at deltage i et interview og dermed være med til at påvirke udviklingen i foreningen. Disse interviews vil danne grundlag for nye services og tilbud som matcher hustandes nuværende og fremtidige behov

For at få en god forståelse for de forskellige interesser og behov, vil vi gerne tale med følgende personer:

• Bestyrelsesmedlemmer fra boligafdelinger
  • Husstande (Studerende, Børnefamilier og Seniorer)

Vi vil gerne tale med bestyrelsesmedlemmer og hustande som er medlem af foreningen, men vi vil også gerne i dialog hustande og bestyrelsesmedlemmer fra boligafdelinger som ikke er medlem af foreningen på nuværende tidspunkt

INTERESSERET I AT DELTAGE?

Vi håber du kunne være interesseret i at deltage i et interview og hjælpe foreningen. Interviewet vil tage ca. halvanden time og skal helst finde sted enten onsdag d. 2. januar 2019 mellem 12-16 eller tirsdag d. 3. januar 2019 mellem 08-16.

Vi ved, at du har travlt og vi kommer derfor naturligvis gerne til dig, hvor end du gerne vil mødes, og vi er fleksible ift. din tidsplan indenfor de givende tidsrum (Der kan være mulighed for at finde et andet tidspunkt for interviewet hvis ovenstående ikke passer dig)

Vi har også mulighed for at holde interviewet på nedenstående adresse, hvis det passer bedre for dig: Gelinde, Mindet 6, 8000 Aarhus.

Du kan også læse mere om undersøgelsen i disse dokumenter:

Hvis du har du spørgsmål til undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte LEAD THE TALENT som hjælper os med afholdelse interviews på mail.

Vi håber du har lyst til at medvirke og vi glæder os til at høre fra dig

På forhånd mange tak.